Garancija - Mobos trgovina
  • Dunajska cesta 391a, 1231 Ljubljana-Črnuče
  • Pon - Pet: 8:00 - 17:00 Sob,Ned,Pra: Zaprto
  • info@mobos.si

Garancija

Vsi izdelki v spletni trgovini imajo garancijo, če je tako navedeno v garancijskem listu. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku.

  • Garancija velja na območju Republike Slovenije
  • Uvoznik jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.
  • Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka potrošniku.
  • Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.

Garancija ne velja v primerih

  • če potrošnik ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka,
  • da je v izdelek posegala nepooblaščena oseba,
  • da je izdelek mehansko poškodovan,
  • če je okvara nastala zaradi izlitja baterij,
  • če je okvaro povzročilo izredno nihanje omrežne napetosti ali višja sila,
  • če je bil izdelek v stiku s tekočino.

Stvarne napake

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo,
  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete _______TUKAJ__

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v trgovino, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine garancijsko obdobje. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačan znesek.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

×