• Dunajska cesta 391a, 1231 Ljubljana-Črnuče
  • Pon - Pet: 8:00 - 17:00 Sob,Ned,Pra: Zaprto
  • info@mobos.si

O spletni trgovini mobos.si

Podjetje MOBOS d.o.o. s trgovino v Črnučah, Dunajska cesta 391A ter spletno trgovino www.mobos.si/trgovina ponuja zanimive izdelke za široko rabo.

S spletno trgovino MOBOS upravlja podjetje Mobos d.o.o., Dunajska cesta 391a, 1000 Ljubljana, matična številka: 8402671000, davčna številka: SI80025048, ki je tudi ponudnik e-storitev.

Kontakti

Če potrebujete splošne informacije ali pomoč o spletni ponudbi, uporabi spletne trgovine, spletnih naročilih, spletni dostavi ali vračilih blaga, se lahko obrnete na naše osebje v delovnem času ali pa preberete spodaj splošne pogoje po kategorijah.

Pon – pet: od 8:00 do 17:00, Sobota, Nedelja in prazniki: Zaprto

V primeru pandemije ali drugih izrednih dogodkov, je delovni čas lahko drugačen ali pa je fizična trgovina lahko zaprta. Svoje stranke bomo obveščali sproti.

Telefon: 071 / 300 – 300

E-pošta: info@mobos.si

Vsa naročila oddana preko spletne trgovine, lahko osebno prevzamete v MOBOS trgovini.

 

Odstop od pogodbe/vračilo blaga

Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. V tem primeru prodajalec v najkrajšem možnem času pošlje potrošniku po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik nosi strošek vračila blaga. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.

V primeru odstopa od pogodbe, prodajalec potrošniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave potrošnika. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov in če se prodajalec s tem strinja. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu.

 

Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen (prosimo vas, da nam ob vrnitvi artikla vrnete nepoškodovano originalno embalažo),
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji …),
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena,
  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne,
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam.

Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Aktivirani mobilni telefoni, zmanjšajo njegovo vrednost po spodnji lestvici:

  • nakupna vrednost do 299,00€, zmanjša vrednost za 80eur
  • nakupna vrednost 299,01 – 599,00€, zmanjša vrednost blaga za 150€
  • nakupna vrednost 599,01 – 999,00€, zmanjša vrednost blaga za 200€
  • nakupna vrednost nad 999,00€, zmanjša vrednost blaga za 300€

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa.

 

Pred vračilom blaga, kupljenega v spletni trgovini mobos.si, nas lahko obvestite na info@mobos.si. Blago lahko vrnete na dva načina:

  • kupljeno blago pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov trgovine, ki vam je blago poslala oziroma prodala,
  • s kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasite v trgovini MOBOS in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj s pripadajočo dokumentacijo.

 

Kje najdem trgovino?

Naslov trgovine je Dunajska cesta 391A, 1231 Ljubljana-Črnuče

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 071 300 300 ali na elektronskem naslovu info@mobos.si.

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletne trgovine mobos.si lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s s strani podjetja Mobos. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@mobos.si ali kontaktne številke v delovnem času. V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:

  1. V naslovu sporočila: Preklic naročila
  2. V vsebini sporočila: a) ime in priimek potrošnika b) naslov potrošnika c) številka naročila

Informacije o pritožbenem postopku

Družba MOBOS, d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Stranka lahko vloži pritožbo na več načinov, in sicer pisno, preko elektronske pošte (info@mobos.si) in ustno na zapisnik v trgovini MOBOS. Pristojno osebje v podjetju MOBOS bo o pritožbi odločilo v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 8 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo. MOBOS bo poslal odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke (v večini primerov na elektronski naslov). Stranka ima pravico na pritožbo vložiti ugovor.

MOBOS bo v roku 15 delovnih dni poslal odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke. S tem je odločitev podjetja MOBOS dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da stranka ni zadovoljna z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Družba MOBOS, d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Družba MOBOS d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Obveščanje o naročilih

Po dokončni potrditvi naročila potrošnika preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.

V kolikor ste izbrali prevzem v trgovini MOBOS, vas bomo o pripravljenem naročilu za prevzem, obvestili preko SMS ali elektronske pošte.

V kolikor ste izbrali dostavo, vas bomo morda na kontaktno številko poklicali, da preverimo ali so podatki pravilni preden blago pošljemo kupcu. V kolikor se kupec ne javi na telefon, pričakujemo povratni klic v delovnem času. Ponavadi pokličemo ponovno, saj si želimo v vsakem primeru s stranko stopiti v kontakt. Blaga ne pošljemo v kolikor se stranka ne oglasi 24ur.

Potrošnik prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da Pošta Slovenije ali dostavljalec iz trgovine MOBOS blago tudi dostavi na prejemnikov naslov. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Pomoč in dodatna vprašanja

Če imate glede naše ponudbe ali uporabe spletne trgovine mobos.si dodatna vprašanja ali pa potrebujete več informacij, smo vam na voljo:

Pon – pet: od 8:00 do 17:00, Sobota, Nedelja in prazniki: Zaprto

Telefon: 071/300-300

E-pošta: info@mobos.si

×